ÄNNU EN ROLIG KVÄLL

Igår efter skolan vid 6 tiden gick jag och famlijen på bio och såg den nya animerade filmen. Modig.
Den var över förväntan faktiskt, mycket bra gjord för att vara en barn film! Sen möte jag upp Jennie och vi gick till Lilla Örebro och käkade en super god middag och drinkar. Senare gick vi ivy och sist ritz, blev väl lite för mycket av det goda så kan säga att jag var skapligt trött i skolan idag. Gjorde inte nånting satt bara med lurarna i öronen och ville somna. Men kvällen blev jätte lyckad och hade jätte kul! Imorgon är det fredag och i skolan innebär det servering.
 

 
Och grattis till min söta bäbis!!!! Som blev 2 år igår också, världens bästa vovve.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0