GÖR MIG FRISK NÅN TACK?

Igår åkte jag hem ifrån skolan nästan direkt på morgonen, orkade bara med bartekniken sen kände jag att min kropp bara ville falla ihop. Har känt mig jätte dålig i flera veckor nu men gått till skolan ändå och inte försökt att bli frisk. Så jag har varit hemma idag också. Druckit massor té, ätit godis, tittat på true blood med snyggingen alexander skarsgård och tittat på dinsey filmer med syster. Tror jag är hemma imorgon med eftersom jag har ont i halsen, huvudet, näsan rinner och fruktansvärt ont i hela kroppen. Känner mig lite som en gammal tant -.-

Ne nu blir det mer true blood innan sängen.


Världens bästa vovve som jag fick mysa med hela morgonen.


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0