HÄRLIG HELG

Ännu en bra helg har passerat!
I fredags efter skolan började jag och älskling fixa vår förfest vi skulle ha, sen framåt kvällen kom Martin,Simon,Mattias, Sara, Maria och Frida det blev biljard, god dricka och pizza sedan gick till vi till strömpis och senare mot kvällen blev det lite kaos men det blev verkligen en toppen kväll! Hoppas min älskling var nöjd för de var honom vi skulle fira :)

På lördag var det knappast något vila heller då skulle jag, älskling och Michelle och halloweenfest (var länge sen man körde 2dagars)  jag var utklädd till Alice i underlandet, älskling var tjuv och Michelle var militär. Var en helt okej fest och vi åkte hem vid 1 tiden.

Idag hade jag ingen skola så tog en lång sovmorgon sen åkte jag och tittade lite julkappar :) börjar närma sig!


 

  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0