FREE FALLING

Guld helg!
I fredags gick skolan jätte snabbt och det var bra för min del hade så mycket och fixa inför festen (min & Martins 18:årsfest) Åkte runt och köpte allt möjligt inför kvällen. Sen hem slänga i sig fet mat så man mådde bra under heeeela kvällen. Sen åkte Martin och Alex ner till lokalen och började fixa och jag gick hem till Becca där hon och Oskar var, den tjejen kan verkligen sminka! Tack så hemsk mycket gumman.

Sen var festen igång, vissa fick väl i sig lite för mycket av det goda till sist. Så sådär jätte kul var det inte att städa, men jag är så glad att folk hade kul!

Lördagen var lugn, förutom att jag, Martin, hans mamma & älskling var tvungen att åka ner och städa det sista. Sen låg jag bara i sängen/soffan hela kvällen och kollade på BB. Var helt slut. 

Idag ska jag och älskling nog äta ute och hyra en film vi har ju 11 månader idag, sjukt vad tiden går.

Vad jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha!

2012-03-08 @ 08:10:46
Postat av: Alexander

Jag älskar dig mest hjärtat!! <3<3<3

2012-03-14 @ 17:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0