ALLT PÅ TOPP

Igår gick jag upp rätt skapligt. Åkte in till stan, var på banken, lämnde hyrfilmer och solade i 27 min, vilket bra ställe! Fick genast färg, för det lär man ju inte få av vanliga solen som aldrig verkar komma fram ordenligt.
Sen hämta jag fina Josefine i pålsboda och vi åkte och shoppade på m-berg & åt kina buffé, mysigt var det. Den tjejen är bra hon!
 
Idag har jag mest bara legat i sängen, åkte ner en snabbis till affären för att handla åt mammsen. Nu håller jag på att packa. Får äntligen sova hos min efterlängtade älskling som kommer hem från Stockholm. Pusssssssss
 

Kommentarer
Postat av: josss

du är bra gumman!
<3

2012-06-29 @ 17:22:23
URL: http://nonbeliever.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0