NYÅR 2012!

Nyår blev så grymt bra med så mycket fina personer och mina allra bästa! Förade hos beccis, sen fest hos Sammis det spårade ut lite i slutet så jag & älskling gick hem vid 2. Blev en skit kul kväll iaf! Nu hoppas vi att 2012 blir ett toppen år!

3 bilder från nyår!






Och kl 00.00 så fick jag min nyårs kyss av min prins! 

Dagen efter nyår var jag och älskling helt slut, duschade länge för att vakna till sen tog vi bussen hem till honom och köpte med oss kebabpizza med extra mild sås och det smakade för jävla bra! Sen myste vi bara framför filmer hela kvällen.
Idag hade jag min första körlektion och jag lärde mig att köra i uppförsbacke, gick ganska bra. Nu blir det mer teori plugg tror jag. Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Alexander

Du är helt underbar älskling!!

Jag älskar dig över allt annat!! <3<3<3

2012-01-02 @ 19:56:41
Postat av: Alexander

Du är helt underbar älskling!!

Jag älskar dig över allt annat!! <3<3<3

2012-01-02 @ 19:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0