NATT BLOGG

Hade en sån sjukt kul kväll igår! Jag och älskling åt på Barbeque Village med Martin. Sen gick vi hem till Alex och då skulle jag slinga håret på Martin. När jag redan hade satt i färgen så titta jag på klockan och såg att det var bara 30 min kvar tills vi skulle möta Elsa på stan. Så han fick bara ha i färgen i 30 min, men han blev så nöjd ändå det är ju huvudsaken:) Aja, vi mötte upp Elsa och gick mot Strike och disco bowlade. Jag vann haha! Men super kul var det.

Idag har vi bara umgås med min familj hemma med spel och tvn. Imorgon eller ja, idag blir det ju... ska vi till adolfsberg och fira älskling kusin som blir 12 :) 



Vad jag saknar att dansa med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0