JUST GONNA STAND THERE AND WATCH ME BURN?

Älskling har sovit här hela helgen och det har varit så mysigt! Åkte en sväng till m-berg idag och skulle titta på min cp-telefon jag fattar inte, varenda telefon jag har haft så blir det något fel iaf! Och det gick ju inte att lösa heller... blir skit trött. Vi lämnade av älskling på vägen hem, nu väntar jag på mat sen ska jag nog träffa bästa vän en stund. Puss!



Du förstår inte hur trygg och hur himla bra jag mår när jag är med dig!
Så fort du är ifrån mig så känner jag mig tom inombords, du är verkligen allting för mig.

Kommentarer
Postat av: Alexander

Du är allt bäbisen!!!

Jag älskar dig ! <3<3

2012-01-08 @ 23:15:05
Postat av: REBECCA

PUSS gummsi

2012-01-09 @ 16:25:29
URL: http://rebeccalowgren.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0