19.20

Igår hade jag en skit mysig dag med älskling, jag gick och solade efter skolan för jag vill se lite "fräsh" ut på fredag. Sen gick vi till ica köpte jordgubbar och choklad sen köpte vi en pizza och delade på den på vägen hem. Senare slingade jag älsklings hår och sen tog vi det bara lugnt & mös vi bara framför BB med jordgubbarna, mums!

Idag gick skolan väldigt fort tycker jag, skönt de. Gick och tränade med älskling i nån timme sen tog jag bussen hem. Nu sitter jag och slingar utväxten i håret som jag snart ska skölja bort. Sen ska jag laga mat, puss.



Måste bara visa presenten jag fick av bästavän, lime-mix som ska ha med vodka och en rosa blandgrej. Kommer bli kanon tills helgen. Puss på dig bästavännen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0