16,54

Vaknade uppe på Scandic Grand Hotel i morse, gårdagen var så mysig. Trerätters på Lilla Örebro, shopping på stan fick med mig några tröjor hem och massa mys med min älskling. Hotellfrukosten var också helt okej, jag som älskar frukost. Pappa lämnade av mig och alex här hemma och vi satt och tittade på film med mamma & Wilma. Ska snart gå mot bussen för vi ska sova hos älskling inatt + att vi ska äta pizza tror jag mumsa! Imorgon efter skolan börjar Zumban igen, ska bli askul. Sen kan jag inte fatta att jag blir 18 om 6 dagar :o helt sjukt men ska bli så kul!


Saknar min bästa!

Kommentarer
Postat av: rebecca

hihi vad gammal, <3 saknar dig hemskt mycket

2012-02-06 @ 15:25:29
URL: http://rebeccalowgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0