DEFEND? YEAH RIGHT...

Skolan började igår... SISTA ÅRET!!! Var kul att se alla igen, men den här veckans "schema" är sämst. Tillexempel imorgon 8-20. 12 timmar i skolan! Herregud... Förut var jag på en tatueringsstudio för att fråga ungefär vad den kommer kosta och så, har varit sugen ett bra tag nu. Och tänkt igenom noga vad jag vill göra. Och på den studion behövde jag inte ens boka tid som tur var! Så det var bara dropa-in men måste samla lite mod först... hatar ju nålar. Nu ska jag ta bilen in till min pluttis, käka käftor ikväll mums!
 
Saknar min fina Rebecca dessutom!

Kommentarer
Postat av: rebecca

PUSS BABE!

2012-08-21 @ 20:29:58
URL: http://rebeccalowgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0