WHY START A FIRE

Igår hade jag och min älskling 1 helt år!!! Sjukt vad tiden har gått fort, vi gav varandra lite presenter(tack så hemskt mycket gubben),gick på bio och åt gott. Blev en jätte mysig dag. Jag känner mig så trygg hos dig min kärlek!



Idag åkte jag ner till min bästa vän ett tag, var för länge sen. Gud vad jag har saknat dig. Vi drack latte och pratade om allt möjligt, kändes jätte bra. Snart blir du 18 också gummsan!
När jag kom hem åt jag lax med familjen och nu ligger jag med datan i knät och väntar på BB som börjar vid 22.

Kommentarer
Postat av: Alexander

Tack detsamma gumman!

Du är allt hjärtat! Jag älskar dig! <3<3

2012-04-06 @ 09:22:57
Postat av: REBECCA

hatar att vi ses så sällan, du är den finaste av vänner <3

2012-04-06 @ 13:55:43
URL: http://rebeccalowgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0