FEEL LIKE DANCING

Måndag idag och skolan är igång! Skit dag med skit väder, höll nästan på att somna på näringsläran också. Matlagning gick bra. Jag och Sofie hade vegetarisk tex mex buffé och alla gjorde jätte bra ifrån sig så vi fick sluta mycket tidigare. Åkte hem och zumbade med mammi, har ont i vaderna nu kan jag säga... Tagit en dusch har jag gjort och pratat med älskling. Ska egentligen se BB som börjar snart men istället väntar körboken för mig. 

Helgen var också toppen föresten! Var på strömpis i fredags med Rebecca och hennes kompis, sen i lördags var det fest i Sköllersta. Så igår mådde jag ganska illa men det blev bättre när jag fick cola och pizza i mig.
Lite bilder sen helgen...







Mina bästa på bilderna, jag älskar er så himla mycket!

Kommentarer
Postat av: Alexander

Och jag älskar dig mest av allt! <3 <3

2012-04-17 @ 12:55:51
Postat av: rebecca

<3<3<3

2012-04-17 @ 14:35:23
URL: http://rebeccalowgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0