IT FEELS LIKE I KNOW HOW THIS STORY WILL ENDS.

Åkte till marieberg efter skolan idag med mammi, fick med mig 2 par skor hem, hårinpackning och smink. Gick också in till en frisör så hon fick känna i mitt hår och säga om det var nån idé att färga rött, som jag vill. Och som sagt det kommer bli vääääldigt slitet och det finns risk att jag ångrar mig + att det tar lång tid att färga tillbaka det blonda. Jag som aldrig ens har färgat mitt hår, ska jag verkligen våga?

Sen släppte mamma av mig i stan sen gick jag mot dansskolan och skulle prova en dräkt tills tävlingen på lördag och som tur var kunde jag ha den! Tur det, sen fick jag stå och vänta på bussen ute som var svinkallt i 45 min, inte kul. Imorgon är det freeeeeeeeeeeeedag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför sliter de så mycket att färga hÅret rött?:o

2011-10-07 @ 00:23:59
Postat av: Anonym

Oj de var jag Angie som skrev också ,glömde fylla i

2011-10-07 @ 00:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0