THE ONLY ONE WHO MAKES ME HAPPY

Vaknade upp i morse och såg att det snöade, tur att det slutade fort. Det räcker med snö just nu. Gick till skolan var as deppig, orkade inte med nånting. Men mattias,frida och linnea fick mig på bra humör igen, skönt att det finns äkta vänner. Åkte hem och fikade med mammi, hon hade köpt 2 tröjer och en ring till mig. Tack snälla mammi, har nyss ätit tacos som jag lagade, mumms. Senare är mitt favvis-program Desperate Housewives!

/ m




Älskar den här härliga bilden som togs förra sommaren.

Miss u v

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha det där var sommaren 08 hjärtat ;) <3

Men jag kommer till dig snart ! vad sägs om söndag? älskar dig

2011-05-04 @ 12:17:33
URL: http://rebeccalowgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0