YOU ARE THE STRENGTH, THAT KEEPS ME WALKING

As bra idag i skolan, förutom att jag och therese får hjärnblödning på matteläraren. Skjutsade jag michelle på cykel hem till hennes nya lägenhet som jag inte har sett än. JAG BLEV KÄÄÄR! så himla fin lägenhet, sådär ska jag bo när jag blir stor. Sen lagade vi mat, hon gjorde ris och jag stekte kyckling, mums blev det! Det är verkligen en vän som alla förstjänar att ha, grymt bra är du gumman. Senare åkte jag och träna med Sandra och övade in en singeldans till tävlingen. Hoppas verkligen jag går upp i silver nu. Nu ska jag ta bort sminket och dra på en film.


/ m






Mina fina räkmackor med räkomelett i som vi fick göra igår på butik och catering.

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: du ger mig alltid kärlek gummsan<3

2011-03-31 @ 21:21:34
URL: http://rebeccalowgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0