I PROMISED MYSELF.

VÄRD DAG i skolan, förutom att inte therese var där :/. Gjorde bara roliga saker i restaurangen sen gjorde vi förrätt,varmrätt och dessert till oss själva. Var riktigt gott, sen åkte jag hem och träna. Ska snart sätta mig och plugga men idag orkar jag verkligen. Ikväll börjar mitt efterlängtade desperate housewives.

/ m



Min bebis!

Blev utmanad att göra dessa av Therese.

4 TV-program jag ser:
Desperate Housewives

CSI miami

Criminal minds
Solsidan


4 saker jag gjort idag:

Ätit

Tränat

Åkt buss

Lagat mat


4 saker som jag längtar efter:

Sommaren

Personer

Åka utomlands

Skidresan till Branäs.


4 saker på önskelistan:

Slinga håret

Få pengar
Göra om i mitt rum
Slippa tandställning

4 saker jag avskyr:

Ormar

Vinter

Falska personer

Avensjuka

 

4 personer jag utmanar:
Josefine Bäckman
Rebecca Löwgren
Josefine Christensen
Angeline Nordh


Kommentarer
Postat av: josss

men du har väl inte tandställning?:o<3

2011-03-16 @ 14:12:04
URL: http://jjosefinebackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0