DET KRÄVS TVÅ... INTE BARA EN.

Jätte kul kväll/natt i hallsberg med underbara Jennie! Förutom en jävligt dryg tjej som var där och skulle sabba allt, säger inget namn. Men trodde verkligen hon skulle vara skit söt och snäll men shit vad fel jag hade! Vi somnade inte förns halv 4. Sen tog vi mopparna därifrån vid halv 9 för Jennie skulle på student. Jag åkte hem, sov en timme till gjorde mig i ordning. Tog bussen till stan mötte upp mamma. Köpte massa gott hem! Somnade igen när vi kom, var skit trött! Sen blev det grillning & talang. Nu ska jag sova, imorgon ska jag storstäda rummet... NU ÄR DET SOMMARLOV OCKSÅ FÖR SKÖNT!

Lägger upp lite bilder från förra årets skolavslutning, när man sluta 9:an men nu längtar man till studenten!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0