♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

Jag vet inte hur jag riktigt ska preesentera mig själv, eftersom dom flesta av er redan vet allt om mig men ändå. Heter Malin Louise Berger är 17 år föddes 1994 den 11 feburari. Bor i Sköllersta. Men föddes i Linköping, flyttade hit när jag var 4 år. Mina föräldrar är skilda. Går hotell & restaurang programmet på Virginska skolan i Örebro. Är en väldigt glad person men kan vara otroligt negativ, vilket jag försöker bli bättre på. Har dansat sen jag var liten men har tävlat i 3 ½ år. Utan dans känner mig verkligen svag, hela grejen stärker hela mig. Världens bästa sport enligt mig. Är ganska fåfäng av mig och gillar att träffa nytt folk. Det är därför jag går den här linjen tillexempel, man träffar nytt folk varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0