BARA FÖR EN KVÄLL!

Idag hade jag inga lektioner i skolan! Men var tvungen att gå på någon uttagning till VI-kampen imorgon. Så jag tog bussen in halv 11, lunchade med mammi på stan sen började det där vid 12 i skolan. Sen gick jag och letade på min mattelärare för jag var skit nyfiken på mitt betyg! Fick G på nationella men VG i slutbetyg för han går inte bara på nationella provet. Jag har aldrig knappt haft G i matte och nu fick jag VG så det känns as skönt! Vet inte om jag ska läsa matte B, det får vi se! Nu vill jag bara ha sommarlov. Martin och alex följde mig till bussen sen kom beccabus också! Fast hon var ju social som somnade på bussen, haha. Men jag somnade också när jag kom hem, nu ska jag nog ta en kall dusch eller äta något.
Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0