ONSDAG.

Skolan gick segt idag tyckte jag, äcklig mat också. Gick och mötte Erika efter skolan vi tog bussen till Marieberg och åt kina mat direkt när vi kom dit, det finns ingen godare mat! Sen gick vi runt i alla möjliga affärer , hittade en del grejer. Sen gick vi till coop jag skulle köpa en fet godispåse tills imorgon då klassen ska åka upp till kilsbergen och åka längdskidor. Jag och therese kommer ju trilla innan vi ens har börjat åka. Var jätte kul att få träffa Erika igen, du har varit min vän i många år och kommer alltid att vara det, i love u!








+ värmeskydd till håret, örhängen och mobilsmycke.
/ m

Kommentarer
Postat av: Erika oskarsson

I love u! <3

2011-02-11 @ 18:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0