GRATTIS MAMMA! <3



Grattis min älskade lilla mamma. Jag skulle inte kunnat haft en bättre mamma än dig. Jag är så tacksam för allt du har gjort för mig under alla dessa år. Du märker direkt när jag är ledsen och stöttar mig med det bästa du kan och det hjälper alltid! Du är så underbar, jag älskar dig över allt annat! Hoppas du fick en bra födelsedag.








Skolan idag gick skit snabbt, jag och therese kom lite försent haha. Fick sluta vid halv 11. Då gick jag och therese med några på stan och tittade runt. Åkte hem sen sov jag typ 2 timmar... Sen kom det gäster och firade mig och mammas födelsedag samtidigt. Jag fick en SKIT snygg jacka, parfym , presentkort och fina blommor. Imorgon ska vi laga mat i restaurangen till gäster. Mattias och jag ska göra räkcoctail som förätt. GODNATT!
/ m

Kommentarer
Postat av: angie

Okej fy vad jobbigt.. :( <3

2011-02-15 @ 14:25:50
URL: http://angienordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0