LJUSA DAGAR BLIR MÖRKA DAGAR

Sammanfattar helgen:
Fredags gick jag med mina två bästa älskling&bästis på breaking dawn, jag rös tre gånger under filmen så bra var den! Lördag morgon skjutsade mamma ner mig och älskling till pappa i Linköping, men vi stannde hos kusin och hennes kille och tog en snabb fika, fick hålla i deras "djur" som typ är ödlor eller jag vet inte men vågade hålla i den i nån sekund i alla fall. Hemma hos pappa  tog vi det bara lugnt, åkte och handlade, tittade på O.C i timmar och åt god mat. Söndag åkte vi hem till älskling och sov där eftersom vi hade 8 månader, det blev pizza, godis och såååå mycket mys!

Idag gick skolan väldigt fort, skönt. Tråkigt bara att det är så mörkt ute... Nu väntar det massa plugg för mig sen se "den som dräper" senare. Pusssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0