WONDERFUL LIFE

Kul att man var tvungen att åka till vårdcentralen kl 10 förut... Jag har fått världens infektion pga av hålet jag tog i örat. Är helt svullen och hela örat är stenhårt + att jag har var-bölder vid kinden så det har spridit sig mot ansiktet. Nu fick jag i alla fall pencillin hoppas fan det blir bättre! Kan inte ens sova för att det spänner i hela huvudet eller knappt äta för att det har spridit sig mot halsen också. Ska fan stämma han som tog hålet för han tog alldeles för nära ansiktet. Aja nu får jag bara hoppas att det inte har spridit sig mot skelettet för då är jag illa ute...

Nej nu ska jag vara mer positiv mitt allt kommer snart till mig och sover här inatt. Han är säkert värsta pepparkakan. Men det ska jag också bli när jag åker till Cypern den 9 september :)))!



Snuttis och jag på min födelsedag så bilden är ett tag sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0