BEST FRIEND

Jag saknar min bästa vän över allt annat just nu. Jag behöver dig. Jag önskar vi fortfarande gick i samma klass, samma skola som vi har gjort sen dagis. Men inte nu längre. Du är den jag litar på till 110% och jag har väldigt svårt att lita på folk, men du har aldrig svikit mig. Du ser direkt när jag är ledsen, jag behöver inte ens säga det. Och jag ser sånt på dig med, jag ser när du är lycklig på riktigt. Sånt ser bästa vänner. Jag hjälper dig med vad som helst och jag finns här för dig alltid. Du har varit min "hero" i många lägen, du ser direkt när det kommer gå bra eller sluta illa innan det ens har hänt. Varenda gång jag har fallit som ett hårt slag mot marken. Är du den hjälpande handen upp igen. Alla minnen finns alltid kvar med dig. Du är bäst gumman, ville du skulle veta det. JAG ÄLSKAR DIG! 

















Du är bäst i alla lägen.

Kommentarer
Postat av: Beccabus

Åh gumman jag börjar nästan gråta , du är så fin mitt hjärta. Finns alltid här för dig och du alltid för mig , det är så vänskap ska vara <3

2011-04-04 @ 16:18:19
URL: http://rebeccalowgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0