GODNATT PÅ ER!

Oj oj vilken dag!
Så fort jag kom in till restaurangen imorse och skulle lyssna så somnade jag nästan... skit trött.
Sen kom mamma in till stan och luncha med mig , mums.

Åkte med henne hem sen också vid halv 2.
Sen somna jag direkt när jag kom hem , fattar inte hur jag kan vara så trött?
Och när jag vakna var det på med träningskläder sen ner och ha danslektion.
Första gången med disco, var lite svårare att lära ut till dom som gå i 2:an :p

Sen lite idol tittande blev det också.
Imorgon ska jag ha VANLIG lektion för första gången på dom här 2 veckorna.
Hoppas det inte är matte bara...
Godnatt.
/ m



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha neejje , men tack älski<3

2010-09-08 @ 15:04:01
URL: http://rebeccablogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0