SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!



Anonym:
Varför blev du intresserad av dans?

Svar : Jag har alltid älskat att dansa men jag började med pardans först.
Det var jätte kul tills jag fick en jätte kort partner så då började jag med discodans och det var ännu roligare :-)

Josse:
Hur lång är du snyggning ? :) <3

Svar: DU ÄR SNYGG <3 Jag är 1.67 cm.

Dennis:
Vad är det första du gör när du vaknar upp med linus :D?

Svar: Haha, det är olika ;p men oftast kramas vi och ligger och håller om varandra lite till.

Sofia:
Tycker du att du har bra eller dålig självkänsla ? varför ?
Vad är det bästa som har hänt i ditt liv ? Sämsta? :)

S
var: Jag hade jätte bra självkänsla för ca 2 år sedan men nu vet jag inte riktigt vad som har hänt, har inte lika bra självkänsla nu som då.
Men hoppas det blir bättre snart.
Det bästa som har hänt är många saker men om jag måste välja så kanske när vi skaffa hund eller när jag kom 2:a på en dansstävling.
Det sämsta : Vet jag inte riktigt, finns mycket där med. Men när mormor dog är en av dom sämsta grejerna.


Cissi:
Varför började du blogga ? :)

Svar: För att min bästa vän Becca hade en blogg och det såg kul ut så jag ville prova och hon hjälpte mig med allt :)


/ m

Kommentarer
Postat av: josse

malin jag MÅSTE prata med dig!!

<3

2010-10-04 @ 18:06:34
URL: http://jjosefinebackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0