MÅNDAG...

Hej, har inte kunnat blogga på hela helgen för jag har haft fullt upp i London.
Var verkligen en skit kul resa med pappa och lillasyster.
Och Michael Jackson konserten var grym, jag har aldrig varit ett michael fan direkt.
Men man behövde inte ens veta vem det är man skulla älskat den här konserten ändå.
Lite sur blev jag att man inte fick ta några bilder under föreställningen hann bara ta på några stolar :/
Det har hänt mycket under en helg i London måste jag säga , grymt kul var det.
Här kommer BILDER!



Mat på Arlanda.


Syster i flygplanet <3


Jag och syster när vi har landat i London och väntar på tåget.
( Nu har jag varit på tågstationen i London där dom spela i Harry Potter, roligt att se)


HARRODS, en av Europa största varuhus.



Och jag hitta mitt favoritställe direkt ;)


Dyr choklad.


Ännu mer :)


Mer...


Skor och väskor gjorda av choklad.


Syster.


Dubbelbuss som är kända i London.


Pappa inne på Pizza Hut.


Syster<3


Min pizza, så himla goda pizzor dom gör på Pizza Hut.


Min & Felicias efterrätt som vi hade köpt bland alla kakor inne på Harrods.
Min var den med choklad :)


Röd telefon kiosk som också är med i Harry Potter, lägg märke till gubbens öron på bilden ;)


London.


London.


London.


London.


Welcome to the candy shop.


London.


London.


Haha enda bilden jag hann ta innan konserten började.


Lite av rummet :)


Frukost <3


Frukost <3


Den fick följa med hem ifrån London.


Och den också :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0