SNART SM...

namen hej, idag är jag vääääldigt trött.
kom i säng sent igår fastnade framför filmer hehe (a'

var ledig idag ifrån skolan eller ledig & ledig man skulle tjäna ihop 50:- till skolan.
jag strök mammas tvätt!
nu har jag övat på glow dansen , även fast jag borde öva till SM istället... som är på lördag.
såhär nerövs har jag nog aldrig varit, har aldrig dansat disco SM bara street SM.
ha det så fint så länge.
/ M




Ja, här har ni SM dansen( ingen vidare bra) som alla tydligen ska kunna och visa upp innan tävlingen börjar.
Orkar inte lära mig mer danser :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

den dansen suger rumpa :P



svar: tack malin, hoppas du får din sista prick nu, så du kan använda din hyper snygga dräckt :D <333

2010-05-18 @ 21:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0