MIN LINUS! <3

Du med pojk / flickvän, fyll i den här listan!
Annars kommer något hemskt hända med han / henne.

Vad vet du om din pojkvän/flickvän?

Namn :  Linus Bergkvist.

Ögonfärg :  blå.

Födelsedag :  15 feburari.

Har han/hon färgat håret nån gång? ja.

Har han/hon piercat sig? ja i läppen men den är borta nu :)

Dricker han/hon? ibland.

Röker hon/han?  sometimes.

Vad heter gatan han/hon bor på? åh han har ju flyttat , tror det heter lindvägen.

Vad har hon/han för mobi? mobil? den är bara delar av snart.

Vad vill hon bli när hon/han blir stor?  svetsare

Vad har hon/han för färg i sitt rum?  grön :)

Har hon/han någon/några systrar?  nej ingen syster.

Har hon /han någon/några bröder?  japp en.

Vilken mat hatar hon/han? blodpudding.

Vad tror du att hon/han skulle göra om hon vann 1 miljon? en hel del tror jag.

Vad brukar hon/han göra efter skolan/jobbet?  träna,sola,kompisar eller mig.

Vad brukar hon/han göra på helgerna? träna,kompisar,mig eller festa.

Vad har hon för musiksmak?  nästan allting :)

Vad påminner dig om henne/honom?  massor.

Vad var det första hon/han sa till dig?  hej :) tror jag.

Vad var det första du sa till henne/honom?  hej linus :)

Vad brukar ni oftast skicka sms om?  jadå när vi båda har pengar :)

Är hon/han beroende av något? sola...

Vad kallar du henne/honom?  älskling,linus,hjärtat,gubben :)<3

Vad kallar han/han dig?  älskling,gumman,malin,snuttan :)<3

Idrottar han/hon? har gjort.

Vad har ni gemensamt? nästan allting förutom mat ibland :)

Om du skulle ge honom en present då hon fyller år, vilken blomma skulle det vara? Ros <3

Gillar du han/hon? gillar? jag älskar honom, mitt allt<3





Kommentarer
Postat av: älskling.

awwwwwww :) <3

2010-05-18 @ 13:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0