GIVE GIVE GIVE ME!

Igår så var jag hundvakt med lillasyster åt molle, han är så himla söt!
Här får ni lite bilder på honom , skulle verkligen kunna kidnappa honom så söt är han.


So cute!


Gulleplutten.


Visst är han söt?


Puss på hand/armen fick man hela tiden.


Och idag är det fredag, känns inte som det tycker jag.

Följde med min fina älskling hem efter skolan ,<3
Vi låg och prata & myste jätte länge, mysigt.
Sen gick vi ut och åt sen gick vi och köpte glass , precis innan min buss gick.
Jag älskar dig mitt hjärta, du finns i varje andetag.
<3



Nu ska jag packa till DISCO SVENSKA MÄSTERSKAP IMORGON!
Jag är så sjuuuuuuuukt nervös, vi får se hur länge jag håller mig kvar på tävlingen.
SM är så mycket tuffare än vanliga tävlingar.
Ha det så bra.
/ M




Give me that moment again.

Kommentarer
Postat av: josse

sv: okej, men så kan det ju bli. ja det är ju bra att det inte gjort det haha:)<3

2010-05-21 @ 22:01:12
URL: http://jjosefinebackman.blogg.se/
Postat av: älskling.

Sötnosar :-) <3

2010-05-21 @ 22:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0