GÄSP....

Gääääääääääääsp.
Sitter här och är väldigt trött, sov ju hos älskling inatt och jag kom inte upp förns 08:05 och skolan
börjar 08:30.

Älskling skulle gå upp 1 timme tidigare än mig och jag vakna av hans väckarklocka men somnade om
med hans arm runt mig och tänkte men han går väl upp snart...?
Sen ringer min 1 timme senare (vilket inte jag hör) men älskling gör det så han stänger av mitt
alarm också... Så vi somnade om igen.
Sen var det ju tur att han vakna en timme senare igen och vi båda fick lite panik och sprang upp.
Avskyr att stressa på morgonen.
Har kollat på desperate housewives nu , så jävla bra är det!

Men nu ska jag plugga spanska, träna min rygg sen sova.
Blir en sen kväll den här dagen också, inge bra eftersom vi har NO nationella imorgon...
Kommer gå s k i t.
Sen åker jag nog in till stan med älskling efter skolan.
Puss.
/ M





G L O W.



Kommentarer
Postat av: E M M A

Gjort något roligt idag? (:

2010-05-05 @ 21:34:06
Postat av: ♥ E M M A ♥

Gjort något roligt idag? (:

2010-05-05 @ 21:34:50
URL: http://rapunszel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0