29 maj.

Hej på er!
Hade ni en bra fredag igår?
Det hade iallafall jag.
Jag och älskling hade 19 månader <3

Åkte till älskling vid 4 tiden sen vid 5 kom johan och eddie :)
Drack en stund hos älskling sen gick vi ut och åt pizza mumsi.
Sen börja det regna så jag och älskling gick hem till han en stund och la oss under täcket och kolla på film.

Sen sluta det regna och då gick vi bort mot emil där var det lite folk.
Träffade Jennie gumman där<3
Trevlig kväll vart det.


Nu håller jag på och gör mig i ordning för om 1 timme går bussen till örebro där jag ska möta bästis.*
Måste hitta avslutningskläning NU!
Sen åker jag tillbaka och sover hos älskling.

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0