SOVA? JA TACK!

Vilken dag, ska försöka inte skriva så långt om den för jag är så trött just nu.

Var på behandling imorse, missade första NO:lektionen (ingenting mig emot)
Sen mattelektion när jag kom tillbaka sedan lunch+håltimme :)
Jag gick hem till min sjuka sötnos, han låg fortfarande och sov.
Så jag kröp ner hos han , frös så.
Sen gjorde vi lite mackor sen gick jag tillbaka till skolan och då var det NO.
Sen hkk, jag & gustav gjorde chokladmuffins :)

Senare träning med glow,sofie och kursen.
Nu har jag duschat och vill bara sova.
Fick lite kläder från H&M idag också.
Sov gott / M




Skinnjacka och leggins.

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: jag tyckte det också, men nu är jag tillbaka :D hah, men bättre uppdatering, hoppas jag iallafall (a)



jag är inte jätte smal, och du har inga höfter :o

du är så liten som man kan bli! :o :D<3

2010-03-11 @ 12:48:15
URL: http://lifeofrebeccac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0