SO CALL ME YOUR SUGAR!

Kom hem från streeten för en stund sen.
Skolan gick väldigt segt idag måste jag säga... fy för det.
När jag kom hem tränade jag lite street, pluggade lite spanska och senare tog jag bussen in
till stan och mötte upp becci.
Vi åt på donkan sen gick vi till dansskolan.
Fick skjus hem av hennes pappa hem , så skönt att slippa ta bussen.
Nu ska jag träna lite på min boll för min rygg.

Imorgonbitti slipper jag spanskan skönt, jag ska in och ta fler blodprov för min rygg.
För nu vet dom tydligen vad det kanske är för fel äntligen.
Men blodprov, gillar vi inte.
/ M





Jag är så nervös... kommer säkert inte gå lika bra på lördag bara för det.

Kommentarer
Postat av: emelie

nej, för de kommer gå bättre ;) <3

2010-03-22 @ 22:29:54
URL: http://fjordyy.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv: tack :)

tävlar du ofta ? :D<3

2010-03-23 @ 07:22:18
URL: http://lifeofrebeccac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0