YO MAKE ME SMILE!

Hej på er!
igår var jag på bio med syster och vi såg ju alvin och gänget.
jag tyckte den var bra, kanske inte lika bra som 1:an men men.

sen åkte vi hem och jag packade väskan och fick skjus av roy till pålsboda.
då fick jag äntligen träffa älsklingen, kändes som det var jätte länge sen jag träffa honom.
jag hjälpte lite med att plocka upp några grejer på hans nya rum.
sen tittade vi robinson och efter det gick vi och la oss och kolla på film
och bara hade det mys.
idag tog jag 5 bussen hem har packat upp lite nu.
imorgon är det skola igen och jag har prov men jag missar nog det för jag ska
till tandläkaren, YEEES!
men jag får väl göra det på onsdag ändå så...
hur som helst imorgon efter tandläkaren ska jag möta upp glow tjejerna.
vi ska hitta tyg till våra dräkter sen efter det blir det dans med becca :)
nu ska jag duscha puss på er !
/ M




Kommentarer
Postat av: Anonym

åh hjälp hjälppp!!!!

vi har ju prov , det hade jag helt glömt bort !!! <3

2010-01-17 @ 21:30:25
URL: http://rebbeccan.blogg.se/
Postat av: emelie

tack för påminnelsen om no-provet!

hade glömt bort de TOTALT, dokc har ja inga böcker eller någe, så... hehehe , ja e rätt körd :/

2010-01-17 @ 22:14:16
URL: http://fjordyy.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv: tack :)

nice, nja jag har dansat sen jag va åtta, men har haft lite uppehåll då och då, men inte längre :)

2010-01-18 @ 17:13:44
URL: http://lifeofrebeccac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0