TRÖTT!

orkar inte skriva så mycket nu.
har precis duschat.
allting gick bra idag först var jag hos tandläkaren hade inga hål grattis till mig.
sen möta upp tjejerna och ewa som ska sy dräkterna vi fick tag i allting.
jag blev nöjd med tyget hoppas bara dräkten blir bra :)
sen dans med becca och thea gick också bra förutom att jag har var skit hungrig!
så när jag kom hem vart det grillad kyckling.
ska visa lite vad jag köpte på stan innan dansen nu också.
ha det så bra , puss / M




mest behövande saker :)



kofta,t-shirt och randig tröja.

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: jadu, båda är lika roliga.

men om jag skulle välja en så är det nog raggan, dt är lite mer skaka rumpan och så, men det är ju street i det :)

men ska dock ta ett uppehåll från discopn en termin, för att vi har så mycket hopp i dansen, och min rygg pallar inte av det :/

så ska ta uppehåll en termin, och bara köra raggan :)

2010-01-19 @ 09:38:12
URL: http://lifeofrebeccac.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: ja, de fick ja ;)

gör de på kontkl. tiden, precis som er :)

2010-01-19 @ 21:06:36
URL: http://fjordyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0