SJUKGYMNAST!

Kom hem för en halvtimme sen.
jag åkte in till örebro med 10:15 bussen från skolan och mötte upp mamma.
sen åkte vi till sjukgymnasten, den ända jag tycker har varit bra.
tror jag har testat allting mot min jävla rygg.
spikmatta,naprapat,massagestol,värmekudde,köpt ny säng ;s
men nej! ingenting fungerar, hoppas hon kan göra nånting iallafall.
kom tillbaka till NO lektionen och efter det hade jag,emelie & rebecca hkk.
jag och becca skulle laga mat tsm och det blir ju som det blir haha :D
men det var jag som klantade mig, blev mycket skratt på den lektionen.
maten vart ju god ändå fast varken jag eller becca var hungriga.
sen fick vi lösen osv till gymnasievalet idag, tror jag har bestämt mig faktist :)
nu ska jag springa lite på nån maskin sen in till dansen för discon börjar idag!
ska bli så kul att träffa sofie igen, har saknat henne sååå!
/ M




v

bjussar på bilden ;)

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: jag orkar inte göra det, men jag har gjort ;p hihi

2010-01-13 @ 17:34:51
URL: http://lifeofrebeccac.blogg.se/
Postat av: älskling.

Sötoo! :)

2010-01-13 @ 19:59:39
Postat av: emelie

ahaha, ni va inte lika bra som mig å gurra , maha :D

2010-01-14 @ 17:01:37
URL: http://fjordyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0