I DON'T WANT TO DREAM ANYMORE!

skrev ingenting igår kväll för vi hade fullt upp i linköping.
när vi kom dit kollade vi på tv en stund tills lillasyster kom hem.
saknat henne så mycket <3
älskling & jag la oss och kollade på film med henne medans pappa åkte och hämtade pizza.
efter vi var mätta så tittade vi klart på filmen.
sen gick älskling och ja upp och la oss.

imorse ringde mamma (som också var i linköping)
och frågade om vi var klara, fast vi hade inte ens vaknat än.
så det vart en stressig morgon.
sen lämnade vi av älsklingen :(
och jag åkte till örebro och träffade carro,ellen & josefine.
vi får nog dräkterna klara tills tävlingen i feburari :) !
nu ska jag nog gå och mysa ner mig under täcket och kolla på OC säsong 2.



H  J Ä R T A !

Kommentarer
Postat av: älskling.

saknar dig redan! <3

2010-01-06 @ 22:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0