DANCE FOR LIFE!

Nu har alla ätit färdigt av smörgåstårtan.
jag fick inte i mig mycket kan jag säga, mådde illa efter stund.
snart är det efterätt får se om jag kan få i mig lite av de :)
nu har jag suttit och kollat på massa gamla tävlingar och bilder från dansen.
jag saknar det sjuuuuuuuukt mycket!
jag saknar min partner!
jag saknar känslan ute på dansgolvet!
allting.
jag lever verkligen för det, tänk att några rörelser och musiken kan vara det roligaste
som finns.


Som tur är börjar dansen imorgon.
och då ska becca med in och pröva också
:)
sen på onsdag börjar discon igen!


Här får ni lite bilder från olika tävlingar.

Min första tävling i Mellringe kom 18 av 58.


Tävlade även i grupp då.
men vi splittrades lika fort, det var kul sålänge det varade :)



Tävling i täby,första partävlingen också :)
som inte gick bra ;p


Tävling i kungsör.
ÖHC
v



Tävling i täby igen och nya kläder :)



Vi började träna hårdare på paren och det var det värt!
<3<3<3


9:a i SM , så jävla glad!



Och vi kom till Semifinal i SM :)


DANS ÄR ALLT.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha vi tar det imorgon <3

förlåt om jag väckte dig jag vet faktiskt inte vad klockan var gumman<3

2010-01-10 @ 16:58:55
URL: http://rebbeccan.blogg.se/
Postat av: Gisela

smörgåstårta som är så gott^^

2010-01-10 @ 17:13:49
URL: http://swegizmo.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv: okej :)

har du dansat länge? :)

2010-01-11 @ 00:17:50
URL: http://lifeofrebeccac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0