CHANGE ?

Förlåt för dåligt uppdatering dom senaste dagarna.
men allting har inte varit ok och jag har inte känt mig så bra heller.
men ja så är det ibland :)
idag var det kort dag i skolan och direkt efteråt åkte jag, mamma och wilma in till marieberg.

jag skulle ta nytt kort till mitt mopedkörkort, vart inge vackert!
sen köpte jag en t-shirt och 2 troser, kanske visar bild imorgon.
och imorgon är det ju fredag, skönt.
jag och dennis ska inte gå in skolan imorgon vi åker till virginska och kollar lite på den skolan
imorgon bitti, sen får jag se om jag ändrar den linjen jag vill gå eller inte.
och efter det åker jag hem till mitt underbara hjärta som är lite halvsjuk.
men det struntar jag i, vill träffa han ändå :)
hoppas ni mår bra / M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0