SUCK....

Åkte hem ifrån älskling vid halv 3 idag.
Åkte direkt till kumla och handla med mamma, allt som behvös inför imorgon.
Köpte massor med godis iallafall så det lär räcka ;)
Ska snart äta nu, hörs kanske efter det.
Åker tilll stöten/sälen imorgon bitti.
Puss/ M






Och till alla er omogna "anonyma" kommentarer:
Jag bryr mig inte ett skit, tyck vad ni vill om vad jag köper och min header.
Det är inte jag som har gjort min header det är min underbara bästa kompis som har gjort den
och hon gör den precis som jag vill ha den, jag tycker den är fin.
Och struntar i vad ni tycker.
Ni får forstätta hur mycket ni vill men jag bryr mig inte, tycker bara det är så synd att ni inte har något
bättre för er än att tracka andra.
PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0