16:38

Skit kul kväll igår på ritz med therese!
Träffade jennie där inne också, saknat henne <3
Sen sov jag hos therese , tror vi somnade runt 3.
Vi böt julklappar också, hon fick en rosa navelpiercing av mig och jag fick en as fin blå av henne (a' tack gumman.
Och imorse skulle vi börja halv 10 och samlades i kyrkan för avslutning.
Jag somnade på therese, så trött som jag va.
Men nu är det äntligen JULLOV!

Jag ska fira minijul här hemma ikväll för jag firar julen hos pappa det här året.
Så nu blir det dushen sen klä granen.
/ m





Kommentarer
Postat av: täss

SV: Du är världens finaste vän! Haha det är lungt med täcket mallan ;) Nu vet jag att jag iallfall ska ha två täcken framme nästa gång du sover hos mig <3 Loveu

2010-12-22 @ 21:17:33
URL: http://ttthresea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0