GRÖNA LUND IMORGON.

Idag vaknade jag och älskling av en så störande fluga som kom in i mitt rum.
Så vi gick upp åt lite frukost och spelade en stund.
Sen skjusade jag hem honom på moppen och påvägen hem så kände jag att det kliade vid hjälmen högst upp.
Och då så lyfte jag lite på hjälmen och då ser jag att jag har fått en GETING innan för hjälmen...
Fick en aning panik men den flög ut lika snabbt.

Senare åkte jag till kumla med mamma och handlade.
Ska lägga mig och kolla på Sex and the city nu.
Upp tidigt imorgon för då åker jag + familjen till gröna lund (:
/ M





Becci,jag & jennie.


Några bilder från sist man var där med klassen i juni , så det var inte så länge sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gröna Lund är helt Okej. =)

2010-08-06 @ 14:14:08
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0