UPPDATERING FRÅN HELGEN!

Fredag, åkte jag & becca till pålsboda.
Först var vi bara med basse, sen kom simon också.
Vi tittade på fredag den 13th även fast jag redan har sett den filmen 2 gånger blir jag
lika rädd fortfarande...
Sen gick vi till tony och där var några stycken, trevligt vare.
Stannade inte så länge, becca åkte hem och då gick jag till älskling och sov där.


Igår vakna vi vid 1 ungefär.
Åt frukost och tittade på tv, sen en lååång dusch.
Tog bussen hem till mig senare åt fläskfilé med hasselbackspotatis sen film.

Och idag gick vi upp rätt skapligt, har precis skjusat hem honom på moppen.
Var väldigt skönt ute, nu ska jag duscha.
Hoppas ni har haft en fin helg.
/ M






Tack för att du finns där jämnt för mig.
Du är otroligt bra , i love you.
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jisses vi behöver ta lite nya bilder tror jag ;)

finns alltid för dig och du finns alltid för mig , du är bäst<3

2010-04-11 @ 13:09:28
URL: http://rebeccablogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0