TRÄNING MED SOFIE !

Hellu.
Igår träna jag i 3 timmar, var riktigt kul på gruppträningen med glow :)
sen med sofie vi kom på lite nya grejer eftersom det är SM snart ;)
och kursen, som jag verkligen inte kan dansen på...gick inte så bra.

Idag fick jag lite sovmorgon, sov till halv 9 två timmar längre.
Skulle in och träna min rygg på rehabcentrum.
Sen skjusa mammi mig till skolan och jag hann med halva SO:n.
Och sen var det bara bild kvar :) gick hem till älskling efter skolan.
Så mysig du är , i l y <3

Nu väntar jag på att maten ska bli klar, sen åker jag in och tränar street med sofie.
Vi ska upp och tävla i gälve den 1 maj... <3
/ M





Tog hand lite om mina fötter i tisdags medans jag hade mitt "tv-tittande"
Det är så skönt med fotbad.

Kommentarer
Postat av: älskling.

Du ska skämma bort mig imorn tycker jag! :-) sen så vill jag ha lite fotbad och massage också ;)<3

2010-04-15 @ 19:52:48
Postat av: rebecca

sv: förlåt för att jag inte svarat på typ år.

ne festen var hos en kompis som bor typ mellan pålsboda och hällabrottet :)

hur är det med dig? :)<3

2010-04-17 @ 11:45:51
URL: http://lifeofrebeccac.blogg.se/
Postat av: Josse

du och sofia är grymma på street :D

2010-04-17 @ 22:36:41
URL: http://josefinechriistensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0