OM HELGEN!

Hej på er alla!
Igår var det pålsbomarken hela lördagen.
Åkte till älskling,koffe,eddie & simon vid 3 tiden vi åt så fort jag kom dit sen gick vi till sonny.
Och där var massa folk, trevligt var det tänkte ta lite kort men den hade jag glömt hemma (trodde jag).
Den låg i väskan hela kvällen...
Sen ringde jennie efter hon hade slutat jobbat då jag gick hem till henne medans killarna
gick till sandra och festade.
Hos jennie lockade jag hennes hår sen lockade julia mitt.
Efter det började det bli så kallt ute så vi gick hem till linus så jag fick byta om till varmare kläder.
Sen gick vi sandra en snabbis vilket var ännu mera folk + att polisen kom dit... så överdrivna.
Efter tag gick vi ner till marken och satte oss i virvelvinden efter 3 åk mådde jag och jennie
jätte illa så då gick vi hem till sandra igen.
Vet inte när jag och älskling kom hem riktigt men kul var det.

Idag vakna älskling & jag vid 09:50 och kunde inte somna om så vi gick upp la oss i soffan med täcke
över och kollade på hajen 2 , mysigt.
Sen gjorde vi oss ordning och gick ner till marken igen , träffa emelie där åkte med henne i virvelvinden
1 gång och det skulle jag inte gjort... fick sjukt ont i huvudet.
Sen åt jag och älskling på pizzan sen tog vi det bara lugnt tills jag åkte hem vid 7 tiden.

oj, det var nog allt tror jag :)
och imorgon är jag ledig såååå skönt.
ha en fin söndag / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0