MYS FREDAG!

Fredag var igår.
Nationella i matte på morgonen, fick reda på svaren i slutet av dagen.
Och det sluta nästan i tårar för mig, gick så dåligt... kommer bli iv för mig känner det på mig.

Men älskling gjorde mig gladare som tur var :)
Vi 2 skulle vara barnvakt åt lillasyster hela kvällen och natten.
Jag åkte ner på moppen och köpte pizza till oss, sen kolla vi på talang.



Handlade massa gottit också.


Och efter lillasyster hade gått och lagt sig , gick jag och älskling ner och badade en stund.



En riktigt mysfredag blev det.



Imorse kom wilma in tidigt och sa att hon var hungrig , så det vara att gå ner och göra frukost.
Nu har jag & älskling nyss duschat , snart kommer väl mamma hem som har varit borta sen igår.
/ M

Kommentarer
Postat av: älskling.

skit myssigt! fast de vart ju lite läskigt på slutet ;)<3

2010-04-18 @ 18:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0