I WILL WAIT...

Igår skulle jag & älskling ta bussen hem till honom och sova där.
Först var bussen 25 min försenad sen när vi har betalat så åker vi 100 m kanske och då ligger
det 2 träd över vägen så kommer inte förbi, så vi ringde mamma så fick hon skjusa oss en annan väg till pålsboda.
Hemma hos hjärtat började vi spela spel på datan, som jag fastnade helt för!
Vi gick till kiosken och köpte godis och dricka sen satt vi framför spelet hela kvällen, grymt mysigt.
<3

Vaknade vid 11 imorse sen tog jag 15:bussen hem och nu har jag precis ätit, ska duscha nu också.
Puss /  M









2 bilder på GLOW när vi tävlade i hallsberg.

Kommentarer
Postat av: älskling.

Love you babe ! :) <3

2010-04-18 @ 18:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0