YRSEL!


Träningen gick skit idag, vi hade hård träning.
Och efter 30 min skulle vi börja med dansen och då ser jag
hur speglarna blir upp och ner, personerna framför mig blir suddiga
och jag hör ingenting tillslut vinglade jag till och vaknade upp.
Hela kroppen gjorde ont går verkligen inte att beskriva hur ont det gjorde.
Så jag avslutade träningen där och gick från salen så jag kunde hem direkt med mamma.
Hur äckligt som helst eftersom jag brukar så sällan blir yr och känna så.
Hoppas bara inte att det fortsätter sådär.
Och jag hoppas att det går bra på Body Hill och att jag verkligen inte får såhär då!
Men nu ska jag duscha sen sova.
Puss och godnatt (a'
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0